I.Boice | Iranian Boice Community


2015.05.16

cnbluegt: He has been my hero always and I still respect him. I never forget your smile

بی بی کینگ همیشه قهرمانه منه و من هنوز بهش احترام میذارم. هیچ وقت لبخندش رو فرمواش نمیکنم!

 



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت0:45---29 ارديبهشت 1394
تازگیا چقد سکوت پیشه میکنی!!!
کلیپ درست میکنم سکوت میکنی....بی بی کینگ میمره سکوت میکنی....
پاسخ:تمرین میکنم! یوگا کارمااا :))))))))


هادی
ساعت22:41---28 ارديبهشت 1394
خدا بیامرزتش...
با گیتارش چنان قیامتی در بلوز به پا میکرد...بی همتا!!!

روحش شاد و یادش گرامی
پاسخ: وزود شما را به وب خوشامد میگویم!!!! از طرف تیم مدیریت خخخخ
یک دقیقه سکوت برای پاسداشت زحمات بیکران بی بیکنگ!


آرامیس
ساعت9:41---27 ارديبهشت 1394
من که نمیشناسمش ولی قیافه آقاهه خیلی بامزه ست
پاسخ: جدی میگی؟؟؟؟ بی بی کینگ که خیلی معروفه!


هانیه
ساعت16:46---26 ارديبهشت 1394
وای پوران جون دیدی پستشو هیون با انگلیسی گذاشته بود!! یعنی من چند بار چک کردم که ببینم این واقعا پست هیونه!! نزدیک بود از خوشحالی جیغ بنفش بکشم. کاش ادامه بده این کارو، بقیه پسرام یاد بگیرن
پاسخ: اره دیدم!!! یکی دیگه از پست هاشم به انگلیسی نوشته بود! ایول! خیلی خوبه اگه اینکارو بکنه! دیگه نیاز نیس منتظر ترجمه بشیم! هیونی فایتینگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 26 ارديبهشت 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com